رونمایی از نرم افزار ویزیت علمی پزشکان ویژه شرکتهای دارویی (Med Rep)

یک سامانه یکپارچه به همراه تمام امکانات ERP odoo

با تلاش واحد سامانه های سازمانی شرکت آرتاراد ، نرم افزار ویزیت علمی (MedRepدر قالب سامانه تحت وب و همچنین اپلیکیشن موبایل در هولدینگ دارویی امید دارو سلامت پیاده سازی می‌شود.

 




این نرم افزار به صورت یک زیر سیستم جدید در ERP مدرن و جهانی odoo توسعه پیدا کرده که علاوه بر امکانات اختصاصی ویزیت علمی، قابلیت‌ها و امکانات بی نظیر odoo ERP همچون سیستمdiscussion  (گفتگو و مکاتبات) ، سیستم CRM ، انبارداری مدرن، حسابداری پیشرفته، پورتال مشتریان، خرید و فروش، اپلیکیشن موبایل، سایت ساز و فروشگاه ساز ،سیستم Help Desk و تیکیتینگ و بیش از 300 زیرسیستم و اپلیکیشن دیگر را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.


نرم افزار مدیریت ویزیت علمی (medrep) آرتاراد

نرم افزار ویزیت علمی پزشکان (MedRep) با هدف ساماندهی هوشمند و مدیریت کلیه فعالیت‌های واحد بازاریابی و ویزیت علمی در شرکت‌های فعال در زمینه محصولات دارویی و بهداشتی طراحی شده است. در این نرم افزار امکان تعریف و تعیین نحوه ارتباط تمامی ابعاد مرتبط با محصول از جمله ، پزشکان، تخصص‌های پزشکی ،داروخانه‌ها، مراکز درمانی، شرکت‌های پخش و ... و همچنین کاربران و سطوح مختلف دسترسی به امکانات و اطلاعات فراهم گردیده است.

امکان برنامه ریزی هوشمند و اتوماتیک تور ویزیت  بر اساس نوع داروها، تیم‌های ویزیت، مناطق جغرافیایی و تخصص پزشکان از دیگر قابلتهای منحصر به فرد این نرم افزار است.

در این نرم افزار قابلیت استفاده از اپلیکیشن موبایل برای ویزیتورها فراهم شده است و کارشناسان به تمامی اطلاعات و برنامه های کاری خود در اپلیکیشن موبایل دسترسی داشته و در هنگام مراجعه به پزشکان امکان بررسی گزارشات قبلی و ثبت حضور و نتیجه جلسه را دارند. مدیران و سرپرستان تیم های ویزیت نیز قابلیت ردیابی جلسات ویزیتور روی نقشه و دسترسی به تمام گزارشات و ابلاغ برنامه کاری جدید به ویزیتورها را دارند.

با کنار هم قرار گرفتن قابلیت‌های بودجه بندی ، برنامه ریزی و کنترل فعالیت‌های بازاریابی و معرفی محصولات در نرم افزار MedRep و سایر زیرسیستم های CRM ، فروش ، مالی و ... در یک سیستم ERP یکپارچه ، امکان بررسی نتایج عملکرد تیم های MedRep و تاثیر آن به صورت تعدادی و ریالی در فروش ، بازخوردهای بخش CRM ، حجم سفارشات و توزیع در شرکت‌های پخش و ...  یک نمای 360 درجه را از کل فرآیند معرفی تا توزیع محصول و همچنین اقبال محصول در بازار برای مدیران ارشد سازمان به وجود می آید.



جهت دریافت اطلاعات بیشتر و درخواست دمو نرم افزار با ما در ارتباط باشید.


 

 
رونمایی از نرم افزار ویزیت علمی پزشکان ویژه شرکتهای دارویی (Med Rep)
آرتادوو 1396/11/12
ورود to leave a comment
odoo ERP یک راه حل جامع برای تمام نیازهای شرکت Comco Systems امریکا
یک راهکار جامع برای 2 شرکت و تمام عملیات تولید ، فروش ، نصب و خدمات پس از فروش