توسعه ارتباطات تیمی با odoo discuss

معرفی ماژول ساده ولی فوق‌العاده discuss در odoo ERP

داشتن ارتباطات صحیح و موثر همواره یکی از عوامل موفقیت در سازمان‌ها بوده است. تجربه نشان داده است که نبود یک سیستم ارتباطی مناسب در سازمان موجب اختلال در عملیات سازمان شده و باعث عدم اجرای صحیح وظایف مدیران و کارکنان می‌شود.

در هر سازمان اطلاعات باید در یک فرآیند ارتباطی مستمر در اختیار مدیران و کارکنان قرار گیرد تا بتوانند با آگاهی به انجام وظایف خود بپردازند. در این خصوص هنری مینتزبرگ که یکی از دانشمندان پر آوازه در زمینه تجارت و مدیریت است، نقش اطلاعاتی و ارتباطی مدیران را جزو اساسی‌ترین نقش‌های آنان قلمداد کرده است.

ارتباط برای هماهنگی فعاليتهای گروهی، اجرای وظايف رهبری و انجام وظايف مديريتی لازم است، بنابراين مديرانی که مديريت خود را با توجه به مفاهيم ارتباطات سازمانی اعمال نمايند به وضوح از موفقيت بيشتری برخوردار خواهند گرديد. در مديريت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروههای رسمی و غيررسمی، روشهاي بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهميت است.

در این مقاله سعی داریم تا به صورت خلاصه شما را با قابلیت‌های کلی ماژول بسیار ساده و کارآمد پیام رسان اودوو  (odoo discus) آشنا نماییم.

گفتگوهای خصوصی و گروهی، یکپارچه با همه ماژول‌ها

 

توسعه مشارکت با همکاران

ابزار ارتباطی بسیار قدرتمند

امکان بحث در میان کارکنان، مدیران و تمامی سطوح سازمان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

می‌توانید مرور کلی روی سرفصل‌های مورد بحث در شرکت داشته و یا در صورت نیاز روی موضوعات مورد علاقه خود، در صورت شکل گرفتن بحث جدید با خبر شوید.


گپ زدن زنده از هر جایی

مکالمات خود را در هر ماژولی باز کنید

در هرکدام از ماژول‌های اودوو که کار می‌کنید مهم نیست، می‌توانید از همانجا با سایر کاربران سیستم پیام ردوبدل نمایید (chat)


ارسال اعلان‌ها

با شخصی سازی ارسال اعلان‌ها از شلوغی صندوق پستی و کارتابل خود جلوگیری نموده و مطمئن باشید که پیام‌ها و اعلان‌های مهم توسط افراد دیده و خوانده می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی مشخص کنید که چه کسی، چه زمانی، چه پیام یا اعلانی را دریافت نماید.

ایجاد کانال‌ها و گروه‌های خصوصی

گفتگو در کانال‌های عمومی را شروع کرده و به کارمندان اجازه دهید تا به این گروه‌ها پیوسته و در گفتگوها شرکت نمایند.

کانال‌های اختصاصی ساخته و فقط افراد مورد نظر خود را برای گفتگو در این گروه‌ها دعوت نمایید.

یکپارچه شده با همه ماژول‌ها


همه اقدامات را در یک پنجره پیگیری کنید

هرگونه بحث یا بروزرسانی در هر ماژولی را به صورت خودکار در کارتابل اطلاع‌رسانی خود ببینید. گروه‌های عمومی و خصوصی بسازید و از افراد برای مشارکت در این گروه‌ها دعوت کنید، اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی های سیستم را شخصی سازی کرده و با اضافه کردن گروه‌ها به وظایف یا موجودیت‌های خاص از روند اجرای فعالیت‌ها و پروژه‌ها مطلع باشید.  

همین حالا این ERP متن‌باز و رایگان را دانلود و از آن استفاده نمایید.
 

توسعه ارتباطات تیمی با odoo discuss
آرتادوو 1396/05/16
ورود to leave a comment
معماری اودوو ( odoo architecture)
معرفی معماری اودوو (ERP متن باز و رایگان) و فناوری‌های استفاده شده در آن