odoo ERP یک راه حل جامع برای تمام نیازهای شرکت Comco Systems امریکا

یک راهکار جامع برای 2 شرکت و تمام عملیات تولید ، فروش ، نصب و خدمات پس از فروش

 

Odoo CMS- Sample image floating


Comco Systems، واقع در  شهر دالاس تگزاس ایالات متحده آمریکا در سال 1968 تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید، نصب و ارائه خدمات پشتیبانی طیف گسترده ای از ماشین آلات و دستگاه ها برای صنایع دارویی، بانکی و کسب و کارهای خرده فروشی فعالیت دارد.

Comco  به عنوان یک خانواده در غالب دو شرکتComo Products Innovations (CPI)  و Comco Systems  فعالیت می کند.

CPI وظیفه طراحی و مهندسی، تولید و توزیع محصول برای مشتریان ایالات متحده و مشتریان بین المللی را بر عهده داشته و Comco Systems  خدمات نصب، راه اندازی و نگهداری محصولات و ماشین آلات فروخته شده توسط CPI را انجام می دهد.

Comco مشتریان سرشناسی دارد که می توان به عنوان نمونه از شرکتهای  Wal Mart ، CVS  و  Wells Fargo Bank نام برد.

CPI  دارای یک چرخه کامل از فرآیندهای صنایع تولیدی شامل تهیه و خرید مواد و قطعات ، فرآیند دریافت و تست، مدیریت قرارداد های کاری زیر مجموعه ها، تولید و کنترل تولید، آزمون کیفیت جامد و بازرسی، انبارداری و توزیع، است.

Comco Systems دستگاه های تولید شده را نصب می کند و خدمات پشتیبانی را در پایان فرآیند تحویل محصولات به مشتریان فراهم می کند. بخش اول فعالیت این شرکت مدیریت کارکنان و خدمات نصب و نگهداری محصولات و بخش دوم مدیریت انبارها و موجودی ها در داخل شرکت و در انبار کامیون ها، مدیریت قرارداد های مشتریان، و فراهم کردن قطعات یدکی و تست آنها است.

علاوه بر این شرکت Comco Systems دارای بازدهی بالایی در ارائه خدمات تعمیرات اساسی (MRO) برای شرکتها است.

گروه Comco از 4 سیستم جداگانه برای مدیریت این کسب و کار استفاده می کرد. این سیستم ها شامل سیستم مالی، سیستم فروش و مدیریت موجودی ها، سیستم مدیریت خدمات و یک سیستم جداگانه برای ردیابی پروژه های نصب بودند.

سیستم های جزیره ای نیاز به ورود داده های تکراری داشتند و برای کارکنان هماهنگ کردن فعالیت ها ، توزیع اطلاعات و اطمینان از ارائه اطلاعات دقیق قراردادها به مشتریان بسیار دشوار بود و ارائه یک نمای شفاف و جامع از وضعیت شرکت به مدیران نیز به سختی انجام می شد.

 گزارش ها اغلب در خارج از سیستم با یک فرآیند دستی و اکسل تهیه می شد و شکاف اصلی برای تیم اجرایی عدم وجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و ابزارردیابی و کنترل فروش بود.

گروه Comco تصمیم به استفاده Odoo ERP گرفت. این پروژه در 3 فاز مالی و  CRM، خدمات و پروژه ها و عملیات تولید پیاده سازی گردید و این سه فاز در یک دوره 7 ماهه اجرا شد. با انجام مرحله به مرحله کار، شرکت به مزایای بیشتری از امکانات نرم افزار دست پیدا می کرد و در کمترین زمان شکاف های اطلاعاتی بین سیستم های جزیره ای پوشانده شد و دستیابی به گزارشات جامع و نمای کلی از وضعیت شرکت را برای مدیران فراهم نمود. 

شرکت آرتاراد به عنوان ارائه دهنده odoo فارسی و با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای‌ و مسلط به odoo ERP و زیرساخت‌های فنی این محصول آمادگی ایجاد تجربه مشابه در صنعت داروسازی ایران را دارد.

odoo ERP یک راه حل جامع برای تمام نیازهای شرکت Comco Systems امریکا
آرتادوو 1396/06/21
ورود to leave a comment
از تامین تا فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان با odoo ERP در شرکت داروسازی FSA بلژیک
ارتباطات یکپارچه با تامین کنندگان و مشتریان در سیستم جامع odoo ERP