Comco Systems، واقع در شهر دالاس تگزاس ایالات متحده آمریکا در سال
1968 تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید، نصب و ارائه خدمات پشتیبانی طیف گسترده ای
از ماشین آلات و دستگاه ها برای صنایع دارویی، بانکی و کسب و کارهای خرده فروشی فعالیت
دارد.
Comco به عنوان یک خانواده در غالب دو شرکتComo Products Innovations (CPI) و Comco Systems فعالیت می کند.
CPI وظیفه طراحی و مهندسی، تولید و توزیع محصول برای مشتریان ایالات متحده و مشتریان بین المللی را بر عهده داشته و Comco Systems خدمات نصب، راه اندازی و نگهداری محصولات و ماشین آلات فروخته شده توسط CPI را انجام می دهد.
Comco مشتریان سرشناسی دارد که می توان به عنوان نمونه از شرکتهای Wal Mart ، CVS و Wells Fargo Bank نام برد.
CPI دارای یک چرخه کامل از فرآیندهای صنایع تولیدی شامل تهیه و خرید مواد و قطعات ، فرآیند دریافت و تست، مدیریت قرارداد های کاری زیر مجموعه ها، تولید و کنترل تولید، آزمون کیفیت جامد و بازرسی، انبارداری و توزیع، است.
Comco Systems دستگاه های تولید شده را نصب می کند و خدمات پشتیبانی را در پایان فرآیند تحویل محصولات به مشتریان فراهم می کند. بخش اول فعالیت این شرکت مدیریت کارکنان و خدمات نصب و نگهداری محصولات و بخش دوم مدیریت انبارها و موجودی ها در داخل شرکت و در انبار کامیون ها، مدیریت قرارداد های مشتریان، و فراهم کردن قطعات یدکی و تست آنها است.
علاوه بر این شرکت Comco Systems دارای بازدهی بالایی در ارائه خدمات تعمیرات اساسی (MRO) برای شرکتها است.
گروه Comco از 4 سیستم جداگانه برای مدیریت این کسب و کار استفاده می کرد. این سیستم ها شامل سیستم مالی، سیستم فروش و مدیریت موجودی ها، سیستم مدیریت خدمات و یک سیستم جداگانه برای ردیابی پروژه های نصب بودند.
سیستم های جزیره ای نیاز به ورود داده های تکراری داشتند و برای کارکنان هماهنگ کردن فعالیت ها ، توزیع اطلاعات و اطمینان از ارائه اطلاعات دقیق قراردادها به مشتریان بسیار دشوار بود و ارائه یک نمای شفاف و جامع از وضعیت شرکت به مدیران نیز به سختی انجام می شد.
گزارش ها اغلب در خارج از سیستم با یک فرآیند دستی و اکسل تهیه می شد و شکاف اصلی برای تیم اجرایی عدم وجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و ابزارردیابی و کنترل فروش بود.
گروه Comco تصمیم به استفاده Odoo ERP گرفت. این پروژه در 3 فاز مالی و CRM،
خدمات و پروژه ها و عملیات تولید پیاده سازی گردید و این سه فاز در یک دوره 7 ماهه
اجرا شد. با انجام مرحله به مرحله کار، شرکت به مزایای بیشتری از امکانات نرم
افزار دست پیدا می کرد و در کمترین زمان شکاف های اطلاعاتی بین سیستم های جزیره ای
پوشانده شد و دستیابی به گزارشات جامع و نمای کلی از وضعیت شرکت را برای مدیران
فراهم نمود.