افزایش نرخ بهرهوری تیم پشتیبانی
راه حل فوق العاده برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان
- تیمهای مختلف ایجاد کنید، تیکت ها را به طور اتوماتیک به اعضای تیم اختصاص دهید و زمان صرف شده را ثبت کنید.
- از کانال های مختلف با مشتریان ارتباط برقرار کنید و اجازه دهید آنها با ارسال ایمیل و یا تکمیل فرم، تیکت ایجاد کنند.
-
با استفاده از سطوح خدمات پشتیبانی،
استانداردهایی را برای تیم های خود تنظیم کنید. سطوح خدمات را میتوان
بر اساس نوع تیکت، برچسبها و یا اولویت آنها تنظیم کرد.
رابط کاربری شگفت انگیز helpdesk
تیکتها و درخواستهای مشتری را پیگیری، اولویت بندی و حل کنید.
یک ویژگی بسیار کارآمد برای کاربران، سازماندهی تیکتها با نمای کانبان به روش شخصی شما است.
شما میتوانید یک نمای کلی از حجم کاری تیم خود دریافت کنید و وضعیت تیکت را بر اساس قوانین SLA (سطح خدمات پشتیبانی) خود بررسی کنید.
چندین کانال ارتباطی
با مشتریان خود در هر جایی که هستند در تماس باشید.
- پست الکترونیک
ایمیل های دریافتی جدید به صورت خودکار در برنامه، تیکت ایجاد می کنند.
- فرم وب سایت
با فرم وب سایت که قابلیت تنظیم و سفارشی سازی دارد، می توانید درخواست های مشتریان خود را بررسی و کنترل کنید.
- چت زنده
از افزونهی گفتگوی زنده در وب سایت خود برای جذب فوری
بازدیدکنندگان استفاده کنید.
اودوو فارسی اودوو ایران
ارایهی خدمات هوشمند
پایگاه دانش برای مشتریان اودوو فارسی
این امکان برای شما وجود دارد که با لینک کردن مستقیم سؤالات متداول، فیلمهای معرفی و آموزشی در تیکت، بستر ارایه خدمات خود را توسعه دهید. همچنین میتوانید با ایجاد انجمن ها، جامعه ای تعاملی پیرامون خدمات خود ایجاد کنید. از طرف دیگر به مشتریان اجازه دهید تیکت های خود را مرور کنند و در صورت تایید، آنها را مختومه کنند.
اودو هلپ دسک اودوو اتوماسیون اودوو نرم افزار اودو
ماژولهای مرتبط در اودوو ERP Odoo