صرفه جویی در زمان در گزارش هزینه
همه چیز در یک مکان
مدیریت هزینه های خرد و روزمره کارکنان، براحتی قابل انجام است. بدین معنی که شما میتوانید صرف نظر از هزینههای سفر، لوازم اداری، یا هر هزینهی دیگری برای کارمندان، به تمام رسیدها و هزینههای ارسالی از طریق داشبورد هزینههای خود دسترسی داشته باشید و آنها را فقط با یک کلیک ایجاد، تایید یا رد نمایید.
به طور شفاف و خلاصه میتوان ادعا نمود، بدون نیاز به دانلود نرم افزار تخصصی برای نگهداری سوابق هزینهها - همه چیز به طور مستقیم از طریق این برنامه قابل انجام است!
دیگر رسیدها و مستندات هزینه ها را گم نکنید
همه رسیدهای پرداخت را مستقیماً در پرونده هزینه بارگذاری کنید.
کارمندان می توانند به راحتی نسخهای از رسید خود را مستقیماً به رکورد هزینه پیوست کنند تا از گم شدن آنها جلوگیری کنند. همچنین می توانید با تلفن همراه خود از رسید عکس بگیرید و با ارسال آن به یک آدرس ایمیل مشخص در هر کجا که هستید، رسید را به هزینههای خود اضافه کنید.
مدیریت هزینه تیمها
یک نمای کلی از هزینه های یک تیم داشته باشید.
شما میتوانید به عنوان یک مدیر، به راحتی سوابق هزینهها را در کل تیم دنبال کنید تا مراقب مخارج باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها در چارچوب بودجه تعیین شده هستند.
کارمند اودوو فارسی اودوو ایران آرتادوو هزینه پرسنل اودو
حجم کار را بین بخشها تقسیم کنید
کارمندان: هزینهها را پیشنویس کنید، یادداشتها را اضافه کنید و رسیدها را در پرونده هزینه ها بارگذاری کنید.
مدیران: هزینهها را با یک کلیک تایید یا رد کنید. نظرات را اضافه کنید، رکوردها را ویرایش کنید یا اطلاعات بیشتری درخواست کنید.
حسابداران: هزینههای شرکت و کارکنان را در دفاتر روزنامه ثبت کنید و سپس پرداختها و فاکتورها را پردازش کنید.
نرم افزار اودو خرید در اودوو
ماژولهای مرتبط در اودوو ERP Odoo