یک ابزار ارتباطی قدرتمند
- دسترسی فوری به آخرین موضوعات مورد بحث در شرکت خود داشته باشید.
- گفتگو مستقیم با سایر کارمندان و گروههای بحث خصوصی، ایجاد کنید.
- کانالهای مختلف ایجاد کنید تا در مورد موضوعات خاص بحث کنید و اجازه دهید افراد عضو این کانالها شوند.
- پیامهای دارای محتوای مهم را ستارهدار کنید تا به راحتی آنها را در لیست ستارهدار پیدا کنید.
- وضعیت همکاران را ببنید: آنلاین، آفلاین، مرخصی یا خارج از دفتر
- با یکپارچگی ماژول گفتگو، به راحتی در هر ماژول دیگری با دیگر افراد ارتباط داشته باشید و از @ برای مطلع کردن آنها استفاده کنید.
ارتباطات شرکت خود را هدایت کنید
گروه های خاص برای پروژه های خاص
آیا پروژه جدیدی دارید که شامل چندین نفر از بخشها و دفاتر مختلف باشد؟ آیا موضوعات خاصی وجود دارد که باید با افراد خاصی صحبت شود؟ بدین منظور گروههای داخلی را برای ساختاربندی ارتباطات و مشارکت کارکنان در پروژههای مختلف ایجاد کنید و به راحتی اعضا را از گروهها اضافه و حذف کنید.
کارکنان را همیشه در جریان بگذارید
شما میتوانید گروههای داخلی با هر موضوعی ایجاد کنید و تعیین کنید که کدام بخشها یا کارمندان خاص، اخبار و اعلانها را در مورد آن موضوع خاص دریافت خواهند کرد.
اطلاعیههای عمومی را به یک کار آسان تبدیل کنید
یک فضا برای اطلاع رسانی عمومی خواهید داشت. بدین معنی که ایجاد گروههای عمومی برای مدیریت خبرنامهها و پستهای انجمن، تغییرات بزرگ در شرکت، عرضه محصولات جدید یا سایر اخبار مهم را به مخاطبان و دنبال کنندگان گسترده خود اعلام کنید.
چت آنلاین با مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت در هر لحظه
به بازدیدکنندگان خود اطلاعاتی را به روشی سریع و ساده ارایه دهید - چت مستقیم با مشتریان در وب سایت شما هرگز آسان تر از این نبوده است!
شما میتوانید همزمان با چندنفر مکالمه کنید و در عین حال به کار خود بپردازید، بدین معنی که مکالمه با مشتریان خود را ادامه
دهید همزمان با باز شدن پنجره مکالمه به همه اطلاعات اودووی خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید
پاسخ های سریع و دقیقی ارائه بدهید.
اودوو فارسی اودوو ایران اودو odoo iran چت گفتگو گفت و گو گروه کانال چت خصوصی مکالمه نرم افزار اودو چت اودوو
سطح خدمات خود را ارتقا دهید
از رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنید
برای بهبود کیفیت خدمات خود با یک ابزار رتبه بندی ساده برای جلسات چت زنده، بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید. مشتریان به سادگی باید پس از پاسخ به سوالات خود به مکالمه امتیاز دهند.
با الگوها سریعتر پاسخ دهید
با استفاده از پاسخ های آماده، زمان کمتری را برای سوالات متداول صرف کنید. پاسخ ها را سفارشی سازی کنید و هر تعداد که دوست دارید میانبر اضافه کنید.
ماژولهای مرتبط در اودوو ERP Odoo